Hát persze, hogy Liqui Moly!

limo-premiun-4_1-negyzetesnemnegyzet.jpg

Hétmilliónál is több német autósújságolvasó nem tévedhet. Németországban összesen 7,2 millió olvasót kértek fel a legjobb olajmárka megnevezésére. Az Auto Bild, az Auto Motor és a Sport, az Auto Zeitung és a Motor Klassik olvasói minden alkalommal ugyanazt válaszolták: LIQUI MOLY. "Ez a tiszta szavazás egy díj és kötelezettség egyszerre" - mondja Ernst Prost, az olaj- és adalékanyag-szakértő vezérigazgatója.

Egyszervolholnemvolt, voltegyszeregy német KKV, aki 8 évvel ezelőtt képes volt feje tetejére állítani a papírforma szerinti rangsort az olajipari cégek között és pofátlanul az első helyet hozta el minden egyes évben a szimpátia szavazáson. A szavazás persze olyan kézzelfogható érvek alapján történik, mint az olaj tartóssága, a mindenki által érezhető stabil viszkozitás, a motorban hosszú idő alatt tapasztalható jó kenőképesség, a kiváló adalékok, a a megbízható minőség. Szóval nem humbug és nem vásárolt voksok, hanem a kőkemény tapasztalat.

Sokan nyilatkoztak erről a kiváló eredményről, leplezetlenül őszintén: itt