Valakinek már levetett kabát egy 2009 utáni, 2014 előtti EURO5 rendszerű részecskeszűrős dízel, itthon viszont még lehet vele villantani. Különösen akkor, ha valami német kisnyugdíjas ülte ki az ülését az évek alatt 6-8.000 kilométeren át a Stuttgart alsói Lidl és a fűtött garázsa között. 2019…
Frici vállalja, hogy ha túl sok gondod van a részecskeszűrőddel, kiiktatja a francba, mert kipróbálta már sok kocsin és bizony röhögni fogsz, de megy anélkül is. Természetesen nem ingyen van a műtét, mert a kompjútered átverésére egy sokforintos berendezést kellett meghekkeltetnie unokaöccsével…
Ha az autószerelő nem kér számlát, mert okosba olcsóbb, akkor sincs az az okosság, ami annyit tud spórolni neked, mint a megelőzés. Nézd meg mit nyersz, vagy veszítesz!
Amint megvetted az EURO5 dízeledet, biztosan az első perctől riogattak a részecskeszűrő karbantartási nehézségeivel. Na most akkor dőlj hátra nyugodtan, mert nem a karbantartás a szívás, hanem a javítás. Úgyhogy ess neki karbantartani!