Liqui Moly - Egy jó hónap és az olvasói elismerések

limol_awards_v2.png

A német autós és motoros sajtó erejét nem kell bemutatni senkinek. Igen erős a felhozatal a témában, és a német vonalnak hazai ága is akad, mert a Motor Revű átvesz anyagokat a Motorradtól. Az Auto Bildnek régóta fut a magyar kiadása, és a legendás Auto Motor und Sport (AMuS) írásai pedig feltűnnek az ismét kapható Autó Magazin hasábjain.

Aki a veterános piac ütőerén szeretné rajta tartani az ujját, annak – az angol újságok mellett – a Motor Klassik a kötelező olvasmány. A kilenc darabos listán megtalálható még a Motorsport Aktuell is, amely technikai sportokkal foglalkozó hetilap.

A Liqui Moly egy kedvenc motorolaj

Az említett médiumok, több milliós olvasótárborral rendelkeznek, és régi szokásuk, hogy komoly szavazásokat tartanak. Az évente történő voksolás eredménye, hogy a márkák lemérhetik, miként állnak az igen erős német és az európai piacon. A szavazásból kitűnik, hogy a termékeikkel mennyire elégedettek a vásárlók és márka imázs szempontjából ki, miként áll.

Motorolajok

A Liqui Moly négyezernél több terméket felvonultató kínálatában a motorolajok a képviselik a legerősebb lábat. Erről a termékkörről a legismertebbek, ez látszik is, mert sokadjára értek el első helyet a motorolaj kategóriában.

Jól látszik, hogy mennyire veszi komolyan az autóápolás témáját a német vállalat: ebben a kategóriában második helyezést értek el. Az erősségüket mutatja, hogy az egyik legnagyobb, csak az autóápolással foglalkozó márkát is megelőzte a Liqiu Moly.

Hogy tiszta legyen, a Liqui Moly három fő üzletága: motorolajok, adalékok és autóápolási termékek.

Rekord hónap a Liqui Molynál

Az elismerést erősítette meg a márciusi rekord bevétele a cégnek. Az első tavaszi hónapban befolyó bevétel 65 millió Euró volt! Ez nem véletlen a véletlen műve, mert a Liqui Moly termékei 120 országban kaphatók. Érdekesség, hogy a legnagyobb növekedést külföldön érték el, viszont a cég legnagyobb piaca még ma is Németország.