A Fuchs nem bír magával

fuchs_fb_horizont.png

Jajj, ne mondd már! Biztos neked is volt már űrhajód, csak nem akartál felvágni vele, hát persze. Legközelebb nem kell szégyenkezni a barátaid előtt, hogy nem kaptál bele kenőanyagot, mert már itt a Fuchs. Csak hogy ne szomorkodj, a galaxisokat átívelő fejlesztések között az autódba is csurran-cseppen valami a tudományból. És most próbálj meg ébren maradni, mert ezek érdekes dolgok ám!

A Fuchs sokaknak ismeretlen, pedig élvonalbeli kenőanyag gyártó, aki szuper technológiát vonultat fel. Végre mindenki érteni fogja, mit jelent a flakonokon az XTL, mit csinál a CPX, milyen űrhajókba jó az ECOCOOL PHH AL, miért fogod sajnálni, ha nem TITAN GT1-et veszel és miért él tovább a GLEITIMO SFL 9025-tel kezelt sebváltó.

Itt van mindjárt az XTL

Úttörő jellegű XTL-től kevesebbet fog enni a kocsid. Sőt, hamarabb is fog kenni, de ha nem érted, a hibrid autódnál fogod észrevenni leginkább. Ami tényleg tuti, hogy az autód nem csak az üzemanyagot eszi kevésbé, hanem az olajat is. Jól hangzik mi? Attól van, hogy nehezebben használódik el, jobb benne az öregedést gátló kémiai és fizikai folyamatok kontrolláltsága.

A CPX pedig ezért jó

Nem korrodál. Gél szerű filmképző viselkedésével a CPX fokozza a korrózióvédelem tartósságát és optimalizálja a gyártási folyamatot. Jelentsen ez bármit is.

Űrhajód van?

Jó helyen jársz a Fuchsnál. Az ECOCOOL PHH AL termékkel a FUCHS egy olyan univerzálisan alkalmazható hűtő kenőanyagot fejlesztett ki a repülőkhöz és űrhajókhoz, amely mindenféle anyagcsoporthoz felhasználható, bór és biocid mentes (zöld, mint állat!), továbbá megfelel a REACH és a TSCA követelményeinek. Remélem, már remeg a térded.

A szokásos anyagok (titán, nikkel és alumínium ötvözetek) mellett a vizsgálaton a kenőanyagnak a régebbi nagy szilárdságú acélokhoz is meg kellett felelnie ahhoz, hogy megkapja a Lufthansa Technik jóváhagyását. Amihez ezúton is gratulálunk! Biztos megkapja a világ összes többi Technikjéhez is.

A 90-es évek 0W20-a

A TITAN GT1 0W20 egy úttörő jelentőségű cinkmentes, alacsony viszkozitású motorolaj, amit a 90-es években az első cinkmentes nagy teljesítményű motorolajként vezettek be. Segítségével kombinálható a cinkmentes adalékanyag a maga idejében alacsonynak számító viszkozitási szinttel. Így aztán átcsusszantak a verdák a környezetvédelmi vizsgálatokon. Mindezt abban az időben, amikor a fenntarthatóság még nem motiválta az iparágat. A Titan GT1 0W20 50%-ban megújuló nyersanyagokból készült: megelőzte a korát.

A GLEITMO SFL 9025

A Fuchs az erőátviteli berendezések fellegvára. Sok rutinos autószerelő a Fuchs katalógusában keresi először a váltóolaját. Nem meglepő, hogy egy ilyen gyártó saját fejlesztésekkel dominál a pipacon. A GLEITMO SFL 9025-tel kifejlesztettek egy olyan száraz bevonatot, amely szilárd kenőanyagot tartalmaz. Az autóipar erőátviteli berendezései köszönő leveleket írnának, ha ez lehetséges lenne. A bevonat lehetővé teszi a szabályozott módon történő bejáratást, amely a sebességváltó működésének első néhány órájában megy végbe és amely jelentősen meghosszabbítja annak élettartamát. Azaz létfontosságú.

Keresd a Fuchs kenőanyagokat az Olajwebshop főoldalán a FUCHS márkaembléma alatt. Ha van kedved, szűrheted a keresést váltóolajokra és motorolajokra, akár viszkozitás szerint is. Ne feledd, hogy a jobb oldalon rábökhetsz az olajválasztóra, amivel bármely autómárkához képes leszel kenőanyagot választani motorba, sebváltóba és még sorolhatnám.