A legtöbb autós bringás is egyben (?!)

ows_bringas_blog.png

Kevés idegesítőbb dolog van annál, amikor rájössz, hogy a bringásként ráddudáló autós akár te is lehetnél, mert dudáltál már bringásra, csak nem ilyen semmiségért. Na mindegy, mert a még kevesebb idegesítő dolgok egyike, amikor a bringát még le kéne pucolni a kis Pilis kör után, de nincs mivel nekiállni. Amikor megtudtam, miről szól a cikk, szándékosan nem akartam elolvasni, mert tudtam, hogy azután már lesz mivel, úgyhogy már erre sem foghatom, hogy megint koszosan tenném el szegény csőszamaramat...

Szinte minden biciklis autós is egyben. Ami azt jelenti, hogy neked is ideje kétkerékre pattannod, ha még nem tetted. 

Miért?

Jót tesz az egészségednek, a testúlyodat csökkenti, karban tartja a keringési rendszeredet, csökken a vérnyomásod tőle. A rendszeres tetmozgásnál kevés jobb dolgot találtak fel. Javítja az állóképessegedet, de erről majd otthon nyilatkoznak.

Mostantól azonban nem kell kétfelé menned, ha a bicajodhoz keresel láncsprét vagy tisztító cuccot, mert az Olajwebshop.hu -nál megoldást kínálunk neked. Mégpedig az egyik legjobbat, ugyanis mi is bicajozunk, és tudjuk, mi a jó.

A németek kedvenc márkáját, a LiquiMoly bicajos kínálatát újítottuk be.

 

Milyen új cuccok lesznek érdekesek neked?

Defekt javító spré, mégpedig esemény utáni

Mármint megvan a királydinnye, elmormolod a szokásos verbális bántalmazásokat a szerencsétlen növény felé, és kiveszed a nyeregtáskából a defektjavító esemény utáni sprét. Befújöd, vársz, pumpálsz, továbbmész. Csodát ne várj, kihasadt gumin, felniről lefordult abroncson nem segít. De a defektet megoldja. Pumpád legyen.

Biciklihez való láncolaj ha esik és ha fúj

Igen, választhatsz.

A biciklik láncolaj igénye kicsit más, mint a motoroké. Itt sokkal kisebb a hőterhelés, lassabb a tempó, másféle kenést igényel, mint a motor. Éppen ezért gyárt a LiquiMoly kifejezetten bicajosoknak szánt láncolajat csapadékos/nyirkos időre és száraz időre is. Ez utóbbinál a fő eltérést az okozza, hogy a lánc végig szabadon van kitéve az időjárás viszontagságainak. Kicsit más összetételű a láncolaj.

Biciklis láncspré

Ő is a lánc kenését biztosítja, és őszintén bevallva én inkább sprézek, nekem valahogy teljesebbnek tűnik ez a megoldás. De van, aki az olajra esküszik. Ha a városi legendának hinni lehet, akkor a birkafaggyúban kifőzött láncnak nincs párja, viszont a mi sprénknek jobb a szaga, úgyhogy máris meggyőztünk, ha nem tévedek :)

Kerékpáros lánc- és féktisztító spré

Itt arról van szó, hogy a kerékpárokban alkalmazott anyagok nem egyeznek meg pontosan az autókéval, különösen ezek az újabb matt festések. Éppen ezért speciális oldószer-összetételre van szükség, ha nem akarjuk kockáztatni a drágán megvett bicajt.

A bicajos WD40 az LM40

Multifunkciós kenőanyag spré, legfőképp a nyikorgások megszűntetésére való. Persze az üléscsőből a homokot nem szedi ki, de nem is arra való. Ahol a kocsidnál WD40-et használsz, ott a bicajodnál LM40 a nyerő.

Legyen tiszta!

És végül a pucolás, mert nincs bringás, aki a túra után csak bevágja a bicajt a sufniba. (UGYE NINCS?) Sokan lakásban tartjuk a bicajt, ami önmagában igényel némi odafigyelést. 
Erre van az 1 literes kerékpártisztító, ami valami elképesztően gyorsan leoldja a koszt, egy mikroszálas kendővel letörölve csodát látsz, próbáltam. A sarat előtte veresd le slaggal, nem kell a nagynyomású.

Ha ezzel megvagy, jöhet a csillogó viasz spré, amitől igazi showroom shine lesz a jutalmad, ugyanis a kereskedésekben pont ilyen cuccal kezelt bicajok vannak kiállítva.

Hogy ne legyen kifogás, a tisztítókra már csomag is van, hogy a koszleoldás+lakkfényezés olcsóbb legyen, amíg a készlet tart.

Ugye, hogy máris nyomkodod a kosárba gombot?