Márkapóló, amit te is hordanál

markapolo.jpg

Steven Dahlen ötvözi az autó és a versenyzés iránti rajongását a grafikai tervezés iránti szenvedélyével, olyan pólókat tervezett, amiért mi is ordítva rohannánk a boltba.


Steven Dahlen így fogalmaz: 2019-ben egy Le Mans versenyen voltam a Road Atlantán. A Motul-nál bemutattak valakinek, és alkalmam volt megmutatni az általam készített alkotásokat. Tetszhetett nekik, mert együttműködést ajánlottak.

Mikről szólnak a pólók?
Néhányukat eseményekkel kellett összekötni. Ilyen volt a Pfaffé, ami a Pfaff és a Motul közötti partnerségről szólt: a Motul lett a kanadai GT3 csapat hivatalos olajszállítója. A Motul Nation póló pedig egy marketing projekt része lett, amelynek célja a #motulnation hashtag révén bővíteni a Motul online jelenlétét. Csináltam egyet a V-Twin motorolajért is. 

Hogy alakultak az ötletek?
Mindössze néhány kezdeti koncepciót kaptam. A Motul Nation póló például nagyon hasonlít egy mintára, amit pár éve  a Porschének készítettem. Egy felülnézeti kép, amely grafikon szerű csíkokkal mutaja a sebességet. Így segített láttatni a Motul részvételével zajló különféle versenyszámokat, a gokarttól a Le Mans-i autókig. Az elérhető maximális sebesség segítségével.

Mennyi ideig készítesz egy rajzot?
Ezt nehéz megmondani a Motul pólók esetében. Vegyük például a Yosemite-i parkos lakókocsis képet. Az három vagy négy napot vett igénybe. Maga a lakókocsi egyébként egy születésnapi ajándék volt a feleségemnek. Kempingezni mentünk vele, innen az ötlet.


Úgy látom, valamiért mindig is vonzottak az autós témák
Ó igen. Egész életemben autókkal és motorsporttal foglalkoztam. Apám is versenyzett, én is  a gokartban kezdtem versenyezni. Én ugyan nemmentem sokat, de a Formula Fordban is megfordutam. Mindig is vonzott ez a közeg. Az volt a célom, hogy versenyző legyek, de ez kemény dió. Hétéves koromban kezdtem érdeklődni a művészet iránt, majd középiskola után az Amerikai Művészeti Akadémiára mentem.

Nézd meg Steven további alkotásait a Behance oldalán vagy az Instagramon!