Castrol és Volvo ezüstlakodalom

ows_180730_03_volvo_02verz-4.jpg

Á, dehogy! Nem házasodhat egy olaj és egy autómárka. Nem is tudnak bemenni az anyakönyv vezetőhöz, nem tudnak időpontot kérni, csak az egyik fér be az ajtón, meg ilyenek miatt ez csacskaság. A stratégiai partnerségüket viszont szépen megújítják, mert jó volt nekik és szép emlékeket őriznek. Sőt! A hibrid hajtás elég sok új feladatot ró a motorolaj gyártókra, és a Castrol még ezt is ki tudja szolgálni. A Volvo pedig igazán élen jár hibrid gyártásban. A lényeg az, hogy mind a marketing igazgatók, mind a gazdasági igazgatók tök jól érzik magukat ha vissza gondolnak az elmúlt 16 évre és hogy mennyi de mennyi Volvoba micsoda rengeteg Castrolt töltöttek és ez a Volvoknak milyen jól esett (ezért hát a Castrolnak is :) )

Itt még azt is leírtuk, milyen elismerően nyilatkozott a két cég illetékese